ကၽြန္ေတာ္က ေဆးကုမၸဏီတစ္ခုမွာ အလုပ္လုပ္ေနတာပါ … အလုပ္ကိစၥနဲ႔လစဥ္လိုလို ခရီးထြက္ရပါတယ္.. ခရီးထြက္တဲ့အခါ လူေပါင္းစံုနဲ႔ ေပါင္းသင္း ဆက္ဆံရတာဟာ တကယ္ကိုအေတြ႕အႀကံဳေကာင္းေတြပါပဲ… အလုပ္သေဘာအရ ဆရာ၀န္ေတြေဆးခန္းေတြေဆးဆုိင္ေတြကို သြားရပါတယ္…ရန္ကုန္မွာဆုိရင္ေတာ့ သြားရလာရတာအခက္အခဲ မရွိေပမယ့္ နယ္ေတြကို သြားရတဲ့အခါမွာ လမ္းေတြမသိတာတုိ႔ ဘယ္ နားမွာ ဘယ္ေဆးခန္းေတြ ရွိမွန္းမသိပါဘူး… အဲဒီေတာ့တည္းခိုခန္းက ၀န္ထမ္းေတြ ကၽြန္ေတာ့္လိုမ်ိဳး ေဆးကုမၸဏီေတြမွာ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့သူေတြကို စံုစမ္းေမးျမန္းျပီးသြားရပါတယ္… မ်ားေသာအားျဖင့္ ေဆးကုမၸဏီက ၀န္ထမ္းေတြဟာ (အထူးသျဖင့္ နယ္ေတြမွာဆို)ဆိုကၠားဆရာေတြကို အားကိုးရပါတယ္ … သူတို႔ကနယ္ခံလည္းျဖစ္… ေနရာအစံုကို ႏွံႏွံစပ္စပ္ ေရာက္ဖူးတဲ့သူေတြလည္းျဖစ္ေတာ့ ဆိုကၠားဆရာေတြကို ေမးျမန္း ျပီးသြားရပါတယ္… မနက္ကေန ညေနအထိ အဲ့ဒီဆိုကၠားနဲ႔ပဲ  ..

 

ကၽြန္ေတာ္သြားေနႀက နယ္ေတြကေတာ့ မအူပင္ဖ်ာပုံဘက္ကိုပါ… ပံုမွန္အားျဖင့္ေတာ့ တစ္လ တစ္ေခါက္ ေလာက္ သြားျဖစ္ပါတယ္… အရင္လေတြက အလုပ္ေတြ နဲနဲရႈပ္ေနတာမို႔မအူပင္ ဖ်ာပံုကိုမေရာက္ျဖစ္တာ သံုး ေလးလေလာက္ေတာ့ ရွိပါျပီ… အရင္တုန္းကဆို ကၽြန္ေတာ္ အၿမဲစီးေနႀကဆိုကၠား ရွိပါတယ္… အခုတစ္ေခါက္ လည္းစီးေနႀက ဆိုကၠားကိုပဲ ေခၚၿပီးေတာ့သြားမယ္လို႔ စဥ္းစားလာခဲ့ပါတယ္… ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ တခ်ိဳ႕ ဆိုကၠားဆရာေတြက ရန္ကုန္ကလာတဲ့ သူေတြဆိုဘယ္ေတာ့မွ တန္ရာတန္ေႀကး မေတာင္းပါဘူး.. အေ၀းေျပးဂိတ္မွာ ဂိတ္ထိုးတဲ့ ဆိုကၠားဆရာေတြဆို ပိုဆုိးပါတယ္.. ရန္ကုန္ အေ၀းေျပဂိတ္ေတြက အငွားယာဥ္ေမာင္းေတြလိုပါပဲ.. အၿမဲတမ္း တန္ရာတန္ေႀကးထက္ ပိုေတာင္းေလ့ရွိပါတယ္… ဒါေၾကာင့္မို႔ အေ၀းေျပးဂိတ္က ဆိုကၠားဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေတာ့မွ တစ္ေနကုန္ မငွားျဖစ္ပါဘူး…

 

မအူပင္ကို ေရာက္ေတာ့ ထံုးစံအတိုင္းကို ေရႊဆိုကၠားဆရာေတြက ကားတံခါးေပါက္မွာရပ္ျပီးေတာ့ ဆိုကၠားငွား မလားဆျိုပီး ကားေပၚကဆင္းလာတဲ့ခရီးသည္ေတြကို၀ိုင္းျပီးေမးေနက်ပါတယ္…အထုပ္အပိုးေတြ မႏိုင္မနင္း ျဖစ္ရတဲ့အထဲ… သူတို႔ကလမ္းပိတ္ျပီး ေမးေနပါတယ္… ကားစပါယ္ယာက နဲနဲေအာ္လိုက္ ေတာ့မွ… နဲနဲဖယ္ေပးပါတယ္…

 

“ဆိုကၠားသြားမလားအစ္ကို ၿမိဳ႕ထဲကို ၅၀၀ ပဲေပး…”

 

ဆိုကၠားဆရာတစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမးတယ္..

 

“ေအးေအး Lucky တည္းခိုခန္းကိုသြားမယ္… မင္းဆိုကၠားကဘယ္မွာလဲ”

“လာအစ္ကိုဟုိဘက္မွာ…

 

ဆိုကၠားဆရာေကာင္ေလးက ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ မ လာေသာေဆးပံုးႀကီး ကိုလွမ္းယူလိုက္တယ္…”

ဆိုကၠားဂိတ္နားေရာက္ေတာ့ သူက…

 

“ကဲကဲ Lucky တည္းခိုခန္းကို ၅၀၀ တဲ့..ဘယ္သူလိုက္မလဲ..”

 

သူပဲဆိုကၠားနင္းျပီးလိုက္ပို႔ေတာ့မယ္ပံုစံနဲ ေခၚလာျပီးေတာ့… တျခားဆိုကၠားေတြကိုေမးေနတယ္… ခဏႀကာေတာ့ ေနကာမ်က္မွန္ အမည္းႀကီး ၀တ္ထားတဲ့ ဆိုကၠားဆရာတစ္ေယာက္က .

 

“လာ.. လာ.. ငါ လုိက္မယ္..”

“Lucky ကို ၅၀၀ ေနာ္..”ေသခ်ာေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ထပ္ေမးလိုက္တယ္

 

“ေအးပါ ငါ့တူရယ္…” ဆိုကၠား ဆရာက ျပံဳးျပံဳး ျပံဳးျပံဳ နဲ ျပန္ေျဖတယ္… ဆိုကၠားေပၚ ပစၥည္းေတြတင္ျပီးေတာ့ ထိုင္မယ္အလုပ္ ဆိုကၠားဆရာက..

 

“ကားေပၚမွာပစၥည္းေတြ က်န္ခဲ့ေသးလား… ျပန္စဥ္းစားဦး ငါ့တူ…”

 

ကၽြန္ေတာ္ကအျမဲေမ့တက္တာ… ကားေပၚမွာ အျမဲလိုလို တစ္ခုမဟုတ္တစ္ခုေတာ့ က်န္တက္တယ္… ဆိုကၠားဆရာစကားေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ေတြေ၀သြားတယ္.. ေသခ်ာစဥ္းၾကည့္ေတာ့ကားေပၚမွာဘာမွ မက်န္ခဲ့ပါဘူး…

 

“မက်န္ခဲ့ပါဘူးဦးေလး….”

 

“ေအာ္ ေအးေအး.. ဒါဆိုလည္းသြားၾကတာေပါ့..”

 

နဲနဲေတာ့ ထူးဆန္းတယ္.. မအူပင္ကိုလာတာ ဆယ္ေခါက္မကေတာ့ဘူး.. ဒီလိုမ်ိဳး ဘယ္ဆိုကၠားဆရာကမွမေမးဖူးဘူး တည္းခိုခန္းကို ေရာက္ေတာ့..

 

“ဦးေလးဒီၿမိဳ႕ကေဆးခန္းေတြကို သိလား…”

“ေအးသိတယ္ ငါ့တူ… တူေလးတို႔လိုပဲေဆးကုမၸဏီက ၀န္ထမ္းေတြကိုလုိက္ပို႔ေပးဘူးတယ္..”

“အဲဒါဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုဆယ့္ငါးမိနစ္ေလာက္ေစာင့္… ကၽြန္ေတာ္ဆရာ၀န္ေတြနဲ႔ေတြ႕ဖို႔ ျပင္ဆင္လိုက္ဦးမယ္..”

“ေအးေအး.. ငါ့တူ… ေျဖးေျဖးဆင္း.. ေဆးပံုးကို ဦးေလးလုိက္ပုိ႔ေပးမယ္..”

 

ေဆးခန္း ေလးငါးခုေလာက္ သြားျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မသိေသးတဲ့ ေဆးခန္းႏွစ္ခန္းကို  သူလိုက္ပုိ႔ေပးတယ္…ေဆးခန္းေတြကို သြားျပီးေတာ့ ေဆးရံုကိုသြားတယ္… ေဆးရံု ေရာက္ေတာ့ဆိုကၠားကေဆးရံုထဲ ဝင္လို႔မရဘူး..ေဆးရံုေရွ႕မွာပဲရပ္ထားရတယ္…

 

“ငါ့တူ… ဦးေလးအျပင္မွာ ေစာင့္ေနမယ္.. ထီးယူသြားဦးမလား…”

“မယူေတာ့ဘူးဦးေလး.. တကယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထြက္လာတဲ့ အခ်ိန္ မိုးရြာရင္ ကၽြန္ေတာ့္ကိုေဆးရံုထဲကိုလာေခၚ ေပး…”

“ေအးေအး.. ငါ့တူ…” ထံုးစံအတုိင္း ျပံဳးျပံဳး ျပံဳးျပံဳးနဲ႔ပါပဲ…

 

ကၽြန္ေတာ္ ေဆးရံုထဲကို ၀င္သြားျပီး.. ခဏႀကာေတာ့ ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္ခုိင္းတဲ့ ကိစၥတစ္ခုနဲ႔ ေဆးရံုထဲ ကေန သံုးေခါက္ေလာက္ ထြက္လိုက္၀င္လိုက္လုပ္တဲ့အခါတုိင္းဆိုကၠားဆရာကလက္ဘက္ရည္ ဆိုင္ထဲကေနကၽြန္ေတာ့္ထီးေလးကိုင္ျပီးထြက္လာတယ္..အရင္ကဆိုကၠားဆရာေတြဆိုအခုလုိထြက္လာဖုိ႔မေျပာနဲ႔ သူတို႕ကိုေတာင္မနည္းလိုက္ရွာရတယ္…

 

မအူပင္မွာ ကၽြန္ေတာ့္အလုပ္ေတြျပီးေတာ့ ထမင္းစား ဟုိတယ္ျပန္ျပီးပစၥည္းေတြ သိမ္းဆည္းျပီး ဖ်ာပံုကိုကူးရ မွာမို႔ ကားဂိတ္ကို ျပန္ထြက္ေတာ့လည္းဆိုကၠားဆရာႀကီးက ဟုိတယ္အခန္းထဲမွာ ပစၥည္းေတြက်န္ခဲ့မွာစိုးလုိ႔ ေသခ်ာစစ္ေဆးျပီးမွ ကားဂိတ္ကို ထြက္လာခဲ့တယ္..

 

ကား ဂိတ္ေရာက္ေတာ့လည္းကားလက္မွတ္၀ယ္တာ ကားဂိတ္မွာထိုင္ဖို႔ေနရာရွာေပးကားက ဘယ္အခ်ိန္ ဆိုက္မွာလဲလို႔ ကားဂိတ္က လူေတြကို ခဏခဏေမးတာေတြကို ကၽြန္ေတာ္မခုိင္းပါဘဲနဲ႔ လုပ္ေပးတယ္… သူ႔ကို ဆိုကၠားငွားခေငြ ၅၀၀၀ ေပးလိုက္ပါတယ္… ဒီလိုတစ္ေနကုန္ ဆိုကၠားငွားရင္ က်ပ္ ၄၀၀၀ ကေန ၅၀၀၀ ေလာက္ထိေတာ့ ေပးရပါတယ္ ကားလာေတာ့လည္း ကားေပၚကို ကၽြန္ေတာ့္ပစၥည္းေတြ တင္ေပးျပီး ကၽြန္ေတာ္ ကားေပၚေရာက္ျပီးေတာ့ အဲဒီ ဆိုကၠားဆရာကို မေတြ႔ေတာ့ပါဘူး.. ခဏေနေတလာ့ သူျပန္လာတာကို လွမ္းေတြ႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဆီကိုလာတယ္လို႔ မထင္မိပါဘူး..

 

“ငါ့တူ င့ါတူ”

“ဗ်ာ ဦးေလး”

“ေရာ့ ေရာ့ ငါ့တူလမ္းမွာသုံးဖို႔ snow towel”

 

ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ကို အံႀသသြားပါတယ္။ ဘယ္ဆိုကၠားဆရာကမွ ဒီလို မ်ိဳး မေပးဘူးပါဘူး.. ေနာက္ျပီးေတာ့ သူက…

 

“ငါ့တူေနာက္လလာရင္ ဦးေလးဆိုကၠားကိုေခၚလို႔ရေအာင္.. ေရာ့ ဒီစာရြက္ထဲမွာဦးနာမည္နဲ႔ ဆိုကၠားဂိတ္ နားကဖုန္းနံပါတ္”

 

ကၽြန္ေတာ္ သေဘာေပါက္သြားပါတယ္… ေက်လည္း ေက်နပ္သြားပါတယ္.. ကၽြန္ေတာ့္ဆီက ေနာက္တစ္ႀကိမ္ သူ႔ ဆိုကၠားစီးဖို႔ Snow towel ႏွစ္ခုနဲ႔ စရံရိုက္သြားတာပါ..ေသခ်ာတာတစ္ခုက အဲဒီ ဆိုကၠား ဆရာႀကီးက အတန္းပညာကို ေကာင္းေကာင္း မတက္ႏိုင္ပါဘူး.. ဒါေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕ ေဖာက္သည္ကိုေတာ့ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ သူ႔ ဆိုကၠားစီး ျဖစ္ေအာင္လို႔ေတာ့ တစ္ေနကုန္ သူရဲ႕၀န္ေဆာင္မႈနဲ႔ ပတ္သက္လို႔လစ္ဟာမႈ မရွိေအာင္ လုပ္ႏုိင္ခဲ့တဲ့ အျပင္ကိုမွ ကၽြန္ေတာ္မွာပါလာတဲ့ ပစၥည္းေတြကို ဂရုတစိုက္နဲ႔ ႀကည့္ရႈ႕ေပးတာေနာက္ဆံုးပိတ္ (တန္ဖိုးမႀကီးေပမယ့္ေဖာက္သည္ေက်နပ္သြားတဲ့) Snow towel ႏွစ္ခုလက္ေဆာင္ ေပးတာတို႔လုိ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ိဳးကို သူထပ္ေဆာင္းျပီးေပးႏုိင္ခဲ့ပါတယ္…

 

မအူပင္ကေန ဖ်ာပံုသြားတဲ့ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ ကားေပၚမွာ ဆိုကၠားဆရာႀကီးရဲ႕အေႀကာင္းကို ေတြးမိေနပါတယ္… ကၽြန္ေတာ္တို႔ကေကာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ ေဖာက္သည္ေတြကို ၀န္ေဆာင္မႈ အပိုမေျပာနဲ႔ ထိုက္သင့္ သေလာက္ ေပးရမယ့္ ၀န္ေဆာင္မူမ်ိဳးကိုေတာင္ ပံုမွန္ေပးမိခဲ့ရဲ႕လားဆုိတဲ့ ေမးခြန္းကိုကိုယ့္ကုိယ္ကို ျပန္ေမးမိပါတယ္

 

….ကိုယ္ဘာသာကိုယ္ ေမးတဲ့ ေမးခြန္းမို႔ အေျဖကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မေျဖခဲ့ပါဘူး….

 

His name is U Khin Maung Aye.

His trishaw register number is 241.

His contact phone is 045 - 30076.

 

 

 

Written by:

Nyein Chan Swe

Dip in Marketing, Advertising & PR Student

Strategy First Institute

 

Download လုပ္ရန္

www.strategyfirstinstitute.com/index.htm

 

Views: 896

Reply to This

Replies to This Discussion

Like ur post very much. I get a thought when I've read ur post that Good Customer Relationships derived from "Real Mitta" from his soul.

Thanks.

... လူတစ္ေယာက္ကို ပညာတတ္လို႔ ေျပာဖို႔ရာမွာ အတန္းပညာတစ္ခုတည္းနဲ႔ ဆံုးျဖတ္လို႔မရဘူးဆိုတာကို သိသာသြားေစပါတယ္ ...  ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္အဆင္ေျပသြားေစတဲ့ သူ႔ရဲ့အျပဳအမူနဲ႔ စိတ္ထားေလးကို ေလးစားရမွာပါ။ က်မတို႔လည္း သူ႔ကိုအတုယူျပီး ျပဳျပင္သြားၾကတာေပါ့ ။ ေက်းဇူးပါပဲ

အဲလုိစိတ္ဓါတ္မ်ိဴး ေအာက္ေျခလူတန္းစားေတြမွာ မ်ားမ်ားရွိေလ အဲလူတန္းစားေတြရဲ ့ဘ၀ျမင့္ေလပါပဲ ေကာင္းပါတယ္ဒီ post ေလးက.း)

Thank you

I will tell my staff this story

A very nice post. We, Myanmar still very poor education and capacity and mind concept about Customer Service. But Bussiness Company need to create to get good motivation of their staff.Eg. futhur study, enough salary.

အ၇မ္းေကာင္းပါတယ္

အားေပးသြားတယ္ေနာ္

a good post!! :)

nice post!!!

thz a lots for ur kind sharing.

 

အိုင္ အရမ္းျကိုက္ပါတယ္ .. သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ Post က အရမ္းေကာင္းပါတယ္ ...ဒီေနရာမွာ အိုင္ခံစားမိတာက လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ေစတနာပါ ... ကိုယ့္အလုပ္ကို၀တ္ေက်တန္းေက်လုပ္တာမဟုတ္ဘဲ ေစတနာေလးထည့္ျပီး အားစိုက္လုပ္ထားတယ္လို႕ ျမင္မိတယ္ ...ဒါဟာ အတုယူသင့္တဲ႕ ေကာင္းတဲ႕ အခ်က္ေလးပါဘဲ..

Congratulations for this post.

ဒီလိုအျပဳအမူမ်ိဳး ကၽြန္မတို႔အားလံုး အတူယူသင့္ပါတယ္...ၿပီးေတာ့ အသံုးလည္းခ်သင့္ပါတယ္...Warmly Welcome ပါ.... :)

ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္.....

good good
ko zay

It is very good for everything

RSS

Featured Discussions

© 2020   Created by Myanmar Network.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service